Savjeti i upute
Savjeti za izradu vizitkarta
Dobra poslovna vizitkarta nije samo alat za prijenos informacija već predstavlja mogućnost povezivanja s potencijalnim klijentima prilikom poslovnih susreta.
Dobra poslovna vizitkarta predstavlja produžetak Vašeg branda i daje informacije o tome tko ste i čime se bavite na snažan i pamtljiv način. Stoga, važno je voditi računa koje informacije se nalaze na vašoj vizitkarti.
U nastavku je pripremljeno nekoliko savjeta o informacijama koje treba sadržavati poslovna vizitkarta.
- Logo i slogan
- Ime i prezime
- Poslovna titula
- Vaša web stranica
- Profil na poslovnim društvenim mrežama
Upute za grafičku pripremu vizitkarta
Grafička priprema podrazumijeva niz radnji kojim pripremate dokument za tisak.
Kreiranje novog dokumenta:
Kod kreiranja novog dokumenta treba uzeti u obzir dimenziju vizitkarta. Standardna dimenzija vizitkarta je 90mm x 50mm (ili može biti 85mm x 55mm).
Osim dimenzije vizitkarti treba postaviti napust (bleed). Preporučena dimenzija napusta jest 2mm.
Još jedan korak koji je važan da se dokument kreira u CMYK bojama umjesto RGB.
Spremanje dokumenta:
Gotovi izrađeni dizajn je potrebno spremiti u PDF dokumentu.
Prije spremanja u PDF potrebno je fontove pretvoriti u krivulje.
Posljednja stvar na koju je potrebno skrenuti pozornost je rezolucija koja ne smije biti manja od 200dpi.